cacaa 117 #1 Oluşturuldu: Şubat 2, 2018 Eklediğim botlar bu şekilde ve normal boyutta olmasını istiyorum. +set koduyla küçültüyorum, görüş alanımdan çıktıklarında ya da yeniden girdiğimde yeniden büyüyorlar nasıl düzeltebilirim? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #2 Şubat 2, 2018 tarihinde gönderildi StateChange değişkenini ona göre ayarlaman gerekiyor.m_bAbnormalType olması lazım değişkenin ismi onu botu oluştururken normal şekilde oluşturmasını sağlaman gerekiyor default değer vermen lazım yani. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
cacaa 117 #3 Konu Sahibi Şubat 2, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıStateChange değişkenini ona göre ayarlaman gerekiyor. m_bAbnormalType olması lazım değişkenin ismi onu botu oluştururken normal şekilde oluşturmasını sağlaman gerekiyor default değer vermen lazım yani. Bot source kodlarının içersinde AbnormalType'a dayalı hiçbir şeye rastlamadım. Nereden çekiyor bu bilgiyi hiçbir fikrim yok. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
cacaa 117 #4 Konu Sahibi Şubat 3, 2018 tarihinde gönderildi if (sType == "target") { if (value == 0) { pUser->UserInOut(INOUT_SUMMON); } else if (value == 1) { pUser->UserInOut(INOUT_IN); pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL); } else if (value == 2) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT); } else if (value == 3) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT_TARGET; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT_TARGET); } else if (value == 4) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_DWARF; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_DWARF); } return true; } Target kodları böyle. StateChangeServerDirect hepsinde 3'e yönlendirilmiş. Burada bir sorun olabilir mi? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
cacaa 117 #5 Konu Sahibi Şubat 3, 2018 tarihinde gönderildi ÇÖZÜM:GameServerDlg.cpp içerisinde bul; bUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT; bUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT);Değiştir; bUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL; bUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL);Bul; for each (_BOT_TYPE bot in botList) { if (bot.ID != 0) { CUser *pUser = GetUserPtr(bot.strAccountID, NameType::TYPE_ACCOUNT); if (pUser != nullptr) { if (pMap->GetID() == pUser->GetZoneID() && pUser->GetEventRoom() == nEventRoom) { pkt GetSocketID(); pUser->GetUserInfo(pkt); pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT); t_count++; } } } } }Değiştir; for each (_BOT_TYPE bot in botList) { if (bot.ID != 0) { CUser *pUser = GetUserPtr(bot.strAccountID, NameType::TYPE_ACCOUNT); if (pUser != nullptr) { if (pMap->GetID() == pUser->GetZoneID() && pUser->GetEventRoom() == nEventRoom) { pkt GetSocketID(); pUser->GetUserInfo(pkt); pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL); t_count++; } } } } } Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş