4Maestro 8 #1 Oluşturuldu: Şubat 9, 2018 Merhabalar. 3 Tane Problemim Var yardım Edebilirseniz Mutlu Olurum. 1.Görev Alıyorum. İstenilen Mob'u Kesiyorum Sayiyor Ve bittigini Gösteriyor.Npc ye vermek istedigim Zaman Kabul Etmiyor. 2.Yeni Char Actigim Zaman Dağ'da Doguyor.Onu yapamadım bi türlü. 3. Lua' Şuanda Source ' de lua Eski Sistem Gibi lua lardan değişiklik yapmak istedigin zaman oyunu komple kapatıp acman gerekiyor. Lua yi Aktif. edebilmek için. Ama Oyun Acikken Anlık Değişiklkler Yapamıyorsun. oyunu kapatmadan şimdiden Teşekkür Ederim Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #2 Şubat 9, 2018 tarihinde gönderildi Quest sistemi hakkında bilgim yok.START_POSITION tablosu var ona bakabilirsin dağda doğma sorunu için yada CREATE_NEW_CHAR prosedürü içerisine ZoneID, PosX, PosZ değerlerini ekleyebilirsin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 68 #3 Şubat 9, 2018 tarihinde gönderildi 1 - Tüm görevlerde varsa bu sorun lualarda sorun olabilir yada source üzerinden RunExchange ve türevi fonksiyonları kontrol etmen gerekiyor.2- Özkan zaten cevaplamış.3- Source da anlık değişiklikler yapmak için Build And Continue kısmı var VS ayarlarından onu etkinleştir 2012 de ben o şekilde kullanıyorum. Ama .lua dosyalarında zaten değişiklik yaptığında anlık olarak uyguluyor normalde. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
aakinci 142 #4 Şubat 9, 2018 tarihinde gönderildi 1. sorun için büyük olasılık ile TBL de atıyorum yaratıktan 5 tane kesmeni istiyordur ancak Lua içerisinde yaratık sayısı daha farklı bir değer atanmıştır. O görev için MonsterCount=5 tarzı bir değer olması gerek ona bir bak. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #5 Konu Sahibi Şubat 9, 2018 tarihinde gönderildi Teşekkürler Değerli yorumlarınız için-- mesaja ek olarak --Ben Bir Deniyim. Yazarım Burdan Tekrardan-- mesaja ek olarak --AlıntıQuest sistemi hakkında bilgim yok. START_POSITION tablosu var ona bakabilirsin dağda doğma sorunu için yada CREATE_NEW_CHAR prosedürü içerisine ZoneID, PosX, PosZ değerlerini ekleyebilirsin. UPDATE USERDATA SET PX=815,PZ=432,Zone=21 WHERE strUserID=@strCharID Bu şekilde Ekledim Ama Olmadi Bide Bu şekilde LOAD_USER_DATA Nın icine Koyulmus ama Char Kod.0 0 da doguyor. -- mesaja ek olarak --Alıntı1 - Tüm görevlerde varsa bu sorun lualarda sorun olabilir yada source üzerinden RunExchange ve türevi fonksiyonları kontrol etmen gerekiyor. 2- Özkan zaten cevaplamış. 3- Source da anlık değişiklikler yapmak için Build And Continue kısmı var VS ayarlarından onu etkinleştir 2012 de ben o şekilde kullanıyorum. Ama .lua dosyalarında zaten değişiklik yaptığında anlık olarak uyguluyor normalde. Evet Bende Anlık biliyordum Ama Lua nin icinde degişiklik yapınca anlık işlemiyor. Filesleri kapatıp acman gerekiyor :/ bi türlü çözümü bulamadım-- mesaja ek olarak --Alıntı1. sorun için büyük olasılık ile TBL de atıyorum yaratıktan 5 tane kesmeni istiyordur ancak Lua içerisinde yaratık sayısı daha farklı bir değer atanmıştır. O görev için MonsterCount=5 tarzı bir değer olması gerek ona bir bak. Teşekkürler yorumun için baba Hangi Tbl Den kontrol Etmem Gerekiyor. Acaba Bir Yardımcı olabilirmisin. Ordan Lua dan Db den Karşılaştirayim. Bakayım nerde problem var Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #6 Şubat 9, 2018 tarihinde gönderildi SpeedHackUser gibi bir şey olması lazım dosyalarda orayı onu kaldırmayı dene. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
aakinci 142 #7 Şubat 9, 2018 tarihinde gönderildi Teşekkürler yorumun için baba Hangi Tbl Den kontrol Etmem Gerekiyor. Acaba Bir Yardımcı olabilirmisin. Ordan Lua dan Db den Karşılaştirayim. Bakayım nerde problem var Quest_Monster_Exchange.tbl içerisindeki değere bak, sonra db deki questmonster tablosundaki değere bak, sonra da Lua içerisindeki görevin monstercount değerine bak hepsi aynı sayıyı mı kullanıyor diye. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
aser90 0 #8 Şubat 10, 2018 tarihinde gönderildi Dediğiniz gibi yaptım, aynı sorunu çözdüm tşk. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #9 Konu Sahibi Şubat 10, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıQuest_Monster_Exchange.tbl içerisindeki değere bak, sonra db deki questmonster tablosundaki değere bak, sonra da Lua içerisindeki görevin monstercount değerine bak hepsi aynı sayıyı mı kullanıyor diye. Teşekkürler-- mesaja ek olarak --AlıntıSpeedHackUser gibi bir şey olması lazım dosyalarda orayı onu kaldırmayı dene. Teşekkürler Denicem Haber Ederim Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #10 Konu Sahibi Şubat 11, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı1 - Tüm görevlerde varsa bu sorun lualarda sorun olabilir yada source üzerinden RunExchange ve türevi fonksiyonları kontrol etmen gerekiyor. 2- Özkan zaten cevaplamış. 3- Source da anlık değişiklikler yapmak için Build And Continue kısmı var VS ayarlarından onu etkinleştir 2012 de ben o şekilde kullanıyorum. Ama .lua dosyalarında zaten değişiklik yaptığında anlık olarak uyguluyor normalde. bi türlü Yapamadım Kardeşim bi yardımcı olabilirmisin. şu lua ' yi nasıl oyun içinde anlık degiştirebilirim Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 68 #11 Şubat 11, 2018 tarihinde gönderildi Dosyalar açıkken .lua dosyalarında anlık değişiklik yapabiliyorsun zaten GameServer açıkken ama source üzerinden düzenlemeye kalkıyorsan bazı durumlarda anlık olarak düzenleme yapamayabilirsin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #12 Konu Sahibi Şubat 11, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıDosyalar açıkken .lua dosyalarında anlık değişiklik yapabiliyorsun zaten GameServer açıkken ama source üzerinden düzenlemeye kalkıyorsan bazı durumlarda anlık olarak düzenleme yapamayabilirsin. o şekilde değil gameserver acıkken deniyorum ama olmuyor. baba oyunu kapatıp acman gerekiyo değişmesi için :/ Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #13 Konu Sahibi Şubat 11, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıSpeedHackUser gibi bir şey olması lazım dosyalarda orayı onu kaldırmayı dene. SpeedHackuser ' de eksik kod varmiş if (!isInGame() || isGM()) return;] Ekledim Düzeldi Teşekkürler-- mesaja ek olarak --AlıntıQuest_Monster_Exchange.tbl içerisindeki değere bak, sonra db deki questmonster tablosundaki değere bak, sonra da Lua içerisindeki görevin monstercount değerine bak hepsi aynı sayıyı mı kullanıyor diye. Merhaba kardeşim bu lua ' yi Nasıl anlık yapabiliriz. Şuanda lua da degişiklik. yapınca oyunu kapatıp acman gerekiyor. ama normalde benim bildigim gameserver acıkken oyunu kapatmadan anlık degısıklıkler yapılabiliyor. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
aakinci 142 #14 Şubat 11, 2018 tarihinde gönderildi SpeedHackuser ' de eksik kod varmiş if (!isInGame() || isGM()) return;] Ekledim Düzeldi Teşekkürler -- mesaja ek olarak -- Merhaba kardeşim bu lua ' yi Nasıl anlık yapabiliriz. Şuanda lua da degişiklik. yapınca oyunu kapatıp acman gerekiyor. ama normalde benim bildigim gameserver acıkken oyunu kapatmadan anlık degısıklıkler yapılabiliyor. hocam lua yı anlık ya da gameserver açılırken tek seferlik yükleme ayarını source içerisinden yapılıyor diye biliyorum. Ama derin bir bilgim yok yani source(kaynak kodlar) elinizde ise kurcalayarak bulabilirsiniz. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #15 Konu Sahibi Şubat 11, 2018 tarihinde gönderildi Alıntıhocam lua yı anlık ya da gameserver açılırken tek seferlik yükleme ayarını source içerisinden yapılıyor diye biliyorum. Ama derin bir bilgim yok yani source(kaynak kodlar) elinizde ise kurcalayarak bulabilirsiniz. Evet Elimde Kaynak kodları bakayım o halde Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #16 Konu Sahibi Şubat 12, 2018 tarihinde gönderildi Lua yi Halen Halledemedim :/ Anlık Görmüyor nerden olabilir fikri olan varmi acaba Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
SnaypeR 66 #17 Şubat 12, 2018 tarihinde gönderildi Lua yi Halen Halledemedim 😕 Anlık Görmüyor nerden olabilir fikri olan varmi acaba Uğraştığın kaynak kodları sanırım poyraz bilişimden çalınan dosyalar 2083 versiyon o dosyalarda Quest sistemi tam bitirilmemiş yazılmış ama sonu getirilmemiş yani yarım Quest sisteminin eksiklerini tamamlaman gerekiyor ona da QuestHandler.cpp bakabilirsin Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #18 Konu Sahibi Şubat 12, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıUğraştığın kaynak kodları sanırım poyraz bilişimden çalınan dosyalar 2083 versiyon o dosyalarda Quest sistemi tam bitirilmemiş yazılmış ama sonu getirilmemiş yani yarım Quest sisteminin eksiklerini tamamlaman gerekiyor ona da QuestHandler.cpp bakabilirsin Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Teşekkür Ederim Bi deniyim-- mesaja ek olarak --AlıntıUğraştığın kaynak kodları sanırım poyraz bilişimden çalınan dosyalar 2083 versiyon o dosyalarda Quest sistemi tam bitirilmemiş yazılmış ama sonu getirilmemiş yani yarım Quest sisteminin eksiklerini tamamlaman gerekiyor ona da QuestHandler.cpp bakabilirsin Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Kardeşim Biraz Anlatabilirmisin. Nasil yapabilirim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
cacaa 117 #19 Şubat 12, 2018 tarihinde gönderildi RBACS'nin questhander'dan alıp ekleyebilirsin aslında onun kodlar sağlamdı diye hatırlıyorum. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #20 Konu Sahibi Şubat 13, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıRBACS'nin questhander'dan alıp ekleyebilirsin aslında onun kodlar sağlamdı diye hatırlıyorum. Teşekkür Ederim Deniyim Bir-- mesaja ek olarak --Kardesim Bir link paylaşirmisin sana zahmet Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş