KroniqWaqaa 6 #1 Oluşturuldu: Mart 14, 2018 Merhaba Arkadaşlar; Forumda bununla ilgili bi yardım konusu açılmış ve çözülen konulara taşındığı için yorum yapamadım. Magic Bag' ta kayma sorunum vardı BURADAKİ konuda, Src'de @ EveryBodyFool 'un bahsettiği satırı bulamadım. Ayrıcı @ KiraAmora61 'in bahsettiği yerleri düzeltince o sorun ortadan kalktı. Fakat bu sefer takılan magic baglar çıkmıyor. Ve baglara konulan itemler relogta siliniyor. Acaba @ HKS nin buga girer demesindeki kasıt bumuydu ? Ve düzeltmem için nereye bakmam gerekli yardımcı olandan allah razı olsun void CUser::SendMyInfo @ KiraAmora61 in Paylaştığı yerleri aşağıda kırmızı ile belirttim void CUser::SendMyInfo() { C3DMap* pMap = GetMap(); CKnights* pKnights = nullptr; if (!pMap->IsValidPosition(GetX(), GetZ(), 0.0f)) { short x = 0, z = 0; GetStartPosition(x, z); m_curx = (float)x; m_curz = (float)z; } ServerNews(); Packet result(WIZ_MYINFO); g_pMain->GetUserRank(this); CKingSystem * pData = g_pMain->m_KingSystemArray.GetData(GetNation()); if (pData != nullptr && STRCASECMP(pData->m_strKingName.c_str(), m_strUserID.c_str()) == 0) { m_bRank = 1; AchieveMainCount(0, 0, 0, 1); } else m_bRank = 0; result.SByte(); result result result if (isInClan()) pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID()); if (pKnights == nullptr) { result } else { CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID()); if (pKnights->m_sAlliance != 0) pKnights->OnLoginAlliance(this); else if (isInClan()) pKnights->OnLogin(this); if (aKnights != nullptr && aKnights->isInAlliance()) { result GetAllianceID() m_byFlag m_strName m_byGrade m_byRanking m_sMarkVersion) GetCapeID(aKnights) m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB } else { result GetAllianceID() m_byFlag m_strName m_byGrade m_byRanking m_sMarkVersion) m_sCape) m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB } } result result.append(m_bstrSkill, 9); //BURASI_1 for (int i = 0; i { _ITEM_DATA *pItem = GetItem(i); #if (__VERSION >= 1950) if (i == BAG1) pItem = GetItem(FAIRY); else if (i == BAG2) pItem = GetItem(BAG1); else if (i == FAIRY) pItem = GetItem(BAG2); #endif //BURASI if((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME nExpirationTime != 0) || pItem->sCount { result pItem->nNum = 0; } else { result nNum sDuration sCount bFlag sRemainingRentalTime; if (pItem->isSpecial()) LoadSpecialItem(result, pItem->SealSerial); else result result nExpirationTime; } } m_bIsChicken = CheckExistEvent(50, 1); result for (int i = 0; i { uint32 TimeRest; uint16 TimeShow; _PREMIUM_DATA * uPrem = GetPremiumPtr(i); if (!uPrem) continue; if (uPrem->pTime == 0) continue; TimeRest = uint32(uPrem->pTime - UNIXTIME); if (TimeRest >= 1 && TimeRest TimeShow = 1; else TimeShow = TimeRest / 3600; result pType } result result result result SendCompressed(&result); g_pMain->AddCharacterName(this); SetZoneAbilityChange(GetZoneID()); Send2AI_UserUpdateInfo(true); QuestDataRequest(); foreach(itr, NewQuestMap) { auto pQuestMap = itr->second; if (pQuestMap.bQuestState != 1 && pQuestMap.bQuestState != 3) continue; QuestV2MonsterDataRequest(itr->first); } } void CUser::SetSlotItemValue() En altına //BURASI_2 for (int i = 0; i { _ITEM_DATA *pItem = GetItem(i); if (i == BAG1) pItem = GetItem(FAIRY); else if (i == BAG2) pItem = GetItem(BAG1); else if (i == FAIRY) pItem = GetItem(BAG2); if ((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME nExpirationTime != 0) || pItem->sCount RobItem(i); } } //BURASI_2 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #2 Mart 14, 2018 tarihinde gönderildi Takılan bag'ler çıkmıyor derken kardeş. Takılan bag cıkmazki yerinden süresi bitene kadar orada durur. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KroniqWaqaa 6 #3 Konu Sahibi Mart 14, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıTakılan bag'ler çıkmıyor derken kardeş. Takılan bag cıkmazki yerinden süresi bitene kadar orada durur. Evet @ byxox haklisin. Normal itemle karistirdim. fakat relogta item silinme olayi devam ediyor. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #4 Mart 14, 2018 tarihinde gönderildi UPDATE_USER_DATA prosedüründe sıkıntı vardır. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #5 Mart 14, 2018 tarihinde gönderildi @ KroniqWaqaa Merhaba.. UPDATE_USER_DATA Sorun olabilir ancak..oyundaki geri alıyo mu bazıları ? GameServer Log da bakın Log ne geliyo. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Inyotef 6 #6 Kasım 12, 2018 tarihinde gönderildi ayni sorun bendede var ona bakiyordum :)-- mesaja ek olarak --20xx de magic bag slota geri cikiyor diye hatirliyorum hocam yanlisin var sanirim 15xx ile ugrasiyorum gerci ben Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş