sewakldawk 1 #1 Oluşturuldu: Haziran 24, 2018 Merhaba, GameServer'daki HandleMonKillCommand komutunu kopyalayıp düzenleyerek komut ile K_NPCPOS tablosundan o NPC'ye ait kaydı silmek istiyorum. Monster seçip komutu uyguluyorum, fakat hedef NPC'nin K_NPCPOS tablosundaki LeftZ, TopZ, RightX ve BottomZ verilerini almayı beceremedim. COMMAND_HANDLER(CUser::HandleMonDelCommand) { if (!isGM()) return false; if (GetTargetID() == 0 && GetTargetID() { g_pMain->SendHelpDescription(this, "Using Sample : Select a NPC or Monster than use +monkills"); return false; } CNpc *pNpc = g_pMain->GetNpcPtr(GetTargetID()); printf("sSid: %d, x: %d, y: %d, z: %d", pNpc->GetProtoID(), pNpc->GetSPosX(), pNpc->GetSPosY(), pNpc->GetSPosZ()); if (pNpc) g_pMain->KillNpc(GetTargetID()); return true; } Bu koddaki pNpc->GetProtoID() NPC'nin sSid'sini alıyor, fakat pNpc->GetSPosX() gibi fonksiyonlarla o anki pozisyonunu alabiliyorum. Veritabanındaki orijinal pozisyonlarını nasıl alabilirim? Yapmak istediğim şey kısacası, diyelim Moradon'da bir yerde 5 adet Worm var, bunları bir komutla veritabanından silmek istiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
EveryBodyFool 199 #2 Haziran 24, 2018 tarihinde gönderildi Direk olarak npc ve monsterları yüklerken orjinal kordinatlarını yedek tutmuyor. O kordinatlar üzerinden random +-yarıçap ekleyip dağıtıyor monsterları. Bu şekilde silmek yerine k_npcpos tablosuna uniqkey ID stunu ekle +1 artan şekilde bu sayede her eklenen npc ve monster'ın o key ile bağlantısı olur bunu da CNpc içerisine ekle int m_iSQLID şeklinde tanımlayıp K_NPCPOS tablosunu yüklerken dolduracaksın bu sayede target üzerinden o id değerini getirtip işlem yapabilirsin. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
sewakldawk 1 #3 Konu Sahibi Haziran 24, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıDirek olarak npc ve monsterları yüklerken orjinal kordinatlarını yedek tutmuyor. O kordinatlar üzerinden random +-yarıçap ekleyip dağıtıyor monsterları. Bu şekilde silmek yerine k_npcpos tablosuna uniqkey ID stunu ekle +1 artan şekilde bu sayede her eklenen npc ve monster'ın o key ile bağlantısı olur bunu da CNpc içerisine ekle int m_iSQLID şeklinde tanımlayıp K_NPCPOS tablosunu yüklerken dolduracaksın bu sayede target üzerinden o id değerini getirtip işlem yapabilirsin. Mantıklı, çok teşekkürler :) Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş