eyo18 2 #1 Oluşturuldu: Eylül 30, 2018 Arkadaşlar herkese merhaba charlar oyundan çıktıgı anda tekrar girdigimizde sürekli maradonda başlıyor bunu nasıl çözebilirim.. Herkese teşekkürler.. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
MOMENTUM 334 #2 Eylül 30, 2018 tarihinde gönderildi Merhaba, procedürlerin içinde arama yapmayı denedin mi? Gizli İçerik Gizli içeriği görmek için bu konuya bir mesaj yazın. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #3 Ekim 1, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı Merhaba, procedürlerin içinde arama yapmayı denedin mi? hocamında söylediği gibi; prosedür veya userdata içerisinden değiştirilebilir. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
xreal12x 5 #4 Ekim 1, 2018 tarihinde gönderildi teşekkürler Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
eyo18 2 #5 Konu Sahibi Ekim 1, 2018 tarihinde gönderildi ek olarak birde lüferson emc gibi bazı yerlerde pazar kurulamıyor nasıl çözerim bunu ? -- mesaja ek olarak -- birde nasıl yapıcam bunu direk prosedür olarak kopyaladım yapıştırdım f5 yaptım -- mesaja ek olarak -- arama yaptım boş hiçbirşey çıkmıyor Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #6 Ekim 1, 2018 tarihinde gönderildi Başka bilgileri geriye dönüyor mu? Sadece moradona mı atıyor yoksa? 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
eyo18 2 #7 Konu Sahibi Ekim 1, 2018 tarihinde gönderildi hayır sadece maradona atıyor Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
donz05 30 #8 Ekim 2, 2018 tarihinde gönderildi momentum gizlisi merak 😄 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
murat147a 2 #9 Ocak 25, 2019 tarihinde gönderildi teşekkürler sorunlarımdan birisiydi Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
akaymuh 0 #10 Şubat 1, 2019 tarihinde gönderildi sorunu çözebildin mi Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Miranda 1 #11 Şubat 1, 2019 tarihinde gönderildi Karakter nerede çıkış yaparsa orada başlatmamız için default girdisi nedir ? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
kingpin 3 #12 Şubat 8, 2019 tarihinde gönderildi Bende tam tersini yapmak için bi bakayım :) Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
huancho45 0 #13 Şubat 10, 2019 tarihinde gönderildi teşekkürler Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
korayer35 0 #14 Nisan 21, 2019 tarihinde gönderildi Hortlatacağım ama sourcede call update_user_data fonksiyonu vardır. Oradan hangi sütunlara hangi verileri girdiğini ve userdata tablonda oradaki tüm sütunların bulunup bulunmadığını kontrol etmelisin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
utku1315 0 #15 Haziran 14, 2019 tarihinde gönderildi bendede aynı sorun var halledemedim update_user_data nerde bulamadım :D-- mesaja ek olarak --Alıntıif (!dbCommand->Execute(string_format(_T("{CALL UPDATE_USER_DATA(" "?, " // strCharID "%d, %d, %d, %d, %d, " // nation, race, class, hair, rank "%d, %d, " I64FMTD ", %d, %d, " // title, level, exp, loyalty, face "%d, %d, %d, " // city, knights, fame "%d, %d, %d, " // hp, mp, sp "%d, %d, %d, %d, %d, " // str, sta, dex, int, cha "%d, %d, %d, %d, %d, " // authority, free points, gold, zone, bind "%d, %d, %d, %d, %d, " // x, z, y, dwTime, sQuestCount "?, ?, ?, ?, ?, " // strSkill, strItem, strSerial,strItemEx, strQuest "%d, %d)}"), // manner points, monthly NP pUser->m_bNation, pUser->m_bRace, pUser->m_sClass, pUser->m_nHair, pUser->m_bRank, pUser->m_bTitle, pUser->m_bLevel, pUser->m_iExp /* temp hack, database needs to support it */, pUser->m_iLoyalty, pUser->m_bFace, pUser->m_bCity, pUser->m_bKnights, pUser->m_bFame, pUser->m_sHp, pUser->m_sMp, pUser->m_sSp, pUser->m_bStats[STAT_STR], pUser->m_bStats[STAT_STA], pUser->m_bStats[STAT_DEX], pUser->m_bStats[STAT_INT], pUser->m_bStats[STAT_CHA], pUser->m_bAuthority, pUser->m_sPoints, pUser->m_iGold, pUser->m_bZone, pUser->m_sBind, (int)(pUser->m_curx*100), (int)(pUser->m_curz*100), (int)(pUser->m_cury*100), pUser->m_dwTime, pUser->m_questMap.size(), pUser->m_iMannerPoint, pUser->m_iLoyaltyMonthly, pUser->m_strMemo))) where strUserID = @strCharID { ReportSQLError(m_GameDB->GetError()); return false; } pUser->m_lastSaveTime = UNIXTIME; return true; } böyle bir şey buldum sourcede ver her relogta hiçbir şey değişmemişki çar sıfırlanıyor ve moradonda başlıyor Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş